×

Повідомлення

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/01-11-21

 Список

членів методичної ради

опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів 

с. Багринівці Літинської селищної ради

на 2022-2023 навчальний рік

 

№ з/п

Прізвище, ім'я, по батькові 

Посада

Обов'язки

в раді

1

Гладько Любов Семенівна

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Голова ради

2

Тарас Лариса Іванівна

Директор опорного закладу

Член ради

3

Горобець Надія Іванівна

Голова фахової спільноти вчителів математичного циклу

Член ради

4

Чорна Марія  Василівна

Голова фахової спільноти вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Член ради

5

Кіпер Надія Василівна

Голова фахової спільноти вчителів початкового навчання

Член ради

6

Данилюк Людмила Іванівна

Голова фахової спільноти класних керівників

Член ради

7

Чернега Наталія Михайлівна

Голова фахової спільноти вчителів природничого циклу

Член ради

8

Марківська Юлія Олександрівна

Голова фахової спільноти вчителів інклюзивного навчання

Член ради

 

  

 

 

 

 

План роботи методичної ради   опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів с.Багринівці на 2021-2022 навчальний рік

  1. Загальні положення і основні завдання МР школи.

Методична рада школи - це колективний орган управління науково-методичною роботою, який керується у своїй діяльності «Положенням про науково-методичну раду» і покликаний сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, зокрема з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.

  1. Головна мета діяльності методичної ради:
  • вироблення стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту навчання та виховання;
  • визначення перспективних освітніх технологій і вироблення пропозицій щодо їх упровадження;
  • аналіз науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу й підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного та інформаційного забезпечення;
  • експертиза навчальних планів і програм, авторських і адаптованих програм, аналіз 111 ІД і вироблення пропозицій щодо його впровадження;
  • вироблення рекомендацій щодо змісту й форм роботи за програмою «Обдаровані діти»;
  • організація й проведення методичних заходів (науково-методичні семінари, практикуми, конференції, предметні декади);
  • організація проектно-дослідницької діяльності вчителів і учнів.

III. МР є дорадчим органом педагогічної ради школи. Спільними завданнями МР і педагогічної ради є:

  • підвищення професійної компетентності, педагогічної майстерності вчителів школи, активізація їхньої творчої діяльності;
  • прогнозування розвитку навчального закладу;
  • упровадження інноваційних освітніх технологій;
  • визначення шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу школи;
  • розробка змісту, форм і технологій виховання школярі створення авторських програм, спецкурсів, інтегрованих курсів з окремих предметів
    Тематика  засідань  методичної  ради

на 2022-2023 навчальний рік

 

п/п

Питання, що  розглядаються

Відповідальний

Відмітка про виконання

Серпень

 

1

Про аналіз методичної роботи за  2021-2022 навчальний рік.

Гладько Л.С.

 

2

Про організацію методичної роботи   у 2022-2023 навчальному році

Гладько Л.С.

 

3

Про планування методичної роботи на 2022-2023 рік

Гладько Л.С.

 

4

Про розподіл  обов’язків  між  членами 

 методичної  ради на 2022-2023 навчальний рік

Кіпер Н.В.

 

5

Про організацію педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

Данилюк Л.І.

 

6

Про організацію конкурсу науково-дослідницьких робіт учнів Малої академії наук

Гладько Л.С..

 

8

Про піготовку до педагогічної ради       

 

Горобець Н,І.

 

 

9

Про підготовку до науково-практичного та психолого педагогічного семінару «Як працювати над науково-методичним питанням» 

Зорик В.О.

 

 

10

Про підготовку до круглого столу  «Створення навчального контенту для дистанційного навчання»;

Гладько Л.С.

 

11

Про підготовку до круглого столу «Ігрові та діяльнісні методи навчання в початковій школі шляхом використання ігрових наборів Lego Play box»;

 

Кіпер Н.В.

 

Листопад

 

1

Про піготовку до засідання педагогічної ради

Про комфортне, безпечне, інклюзивне, розвивальне та мотивуюче середовище, як результат спільної діяльності учасників освітнього процесу та пріоритетна вимога внутрішньої системи якості освіти.

Гладько Л.С.

 

2

Про підготовку психолого-педагогічного семінару «Психологічне забезпечення запровадження дистанційного навчання у педагогічній діяльності вчителів».

 

Зорик В.О.

 

3

Про планування заходів щодо ефективної підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання

Чернега Н.М.

 

4

Про організацію розширеного засідання фахових спільнот «Нова українська школа: нові форми організації освітньої діяльності учнів на уроках  в середній школі»

 

 

Гладько Л.С.

 

5

Про результати моніторингу стану викладання  зарубіжної літератури, трудового навчання, математики (початкова школа).

 

 

Січень

 

1

Про результати перевірки шкільної документації  в І семестрі

Гладько Л.С.

 

2

Про піготовку до засідання педагогічної ради

 

 

 

3

Про аналіз участі учнів у II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін

Гладько Л.С.

 

4

Про підготовку до круглого столу: Круглий стіл «Педагогіка партнерства».

Данилюк Л.І

 

5

Дискусія «Майстерність учителя – прояв творчої активності особистості педагога»

Чернега Н.М.

Кіпер Н.В.

Чорна М.В.

 

 

Березень

 

1

Про підготовку та організацію проведення    державної підсумкової  атестації в   4, 9-х класах. Обговорення нормативних документів.

Глдько Л.С.

 

2

Про виконання плану заходів щодо покращення результатів зовнішнього незалежного оцінювання у 2023 році

Гладько Л.С.

 

3

Про піготовку до засідання педагогічної ради

Про організацію освітнього процесу на засадах дитиноцентризму та конструктивної співпраці учасників освітнього процесу – показник якості управлінських рішень

Гладько Л.С

 

4

Про підготовку до методичного практикуму  для вчителів гуманітарного циклу «Онлайн- тренажери для формування предметних компетентностей»

Чорна М.В.

 

5

Про результати моніторингу стану викладання

 

 

Травень

 

1

Про підсумки методичної роботи в 2022-2023 навчальному році. 

Гладько Л.С.

 

2

Про  планування методичної роботи на 2023-2024 навчальні роки

Гладько Л.С.

 

3

Про підготовку та організацію проведення  державної підсумкової атестації  здобувачів початкової освіти у 2022-2023 навчальному році

Тарас Л.і.

 

 

5

Про підготовку та організацію  проведення  державної підсумкової атестації  здобувачів базової середньої освіти у 2022-2023 навчальному році

Гладько Л.С.

 

6

Про  проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання  здобувачів повної загальної середньої освіти  у 2022-2023 навчальному році

Горобець Н.І.

Чорна М.В.

 

7

Про підсумки роботи педагогічного колективу над навчально-методичною проблемою  « Реалізація особистісно орієнтованої системи навчання через формування ключових компетентностей здовувачів освіти на основі використання методів активного навчання та виховання» у у 2022-2023 навчальному році

 

Гладько Л.С.

 

 

 

 

 

 

 

 

У 2022 році випускники шкіл мають пройти обов'язкову державну підсумкову атестацію (ДПА) із 4 предметів. 

Вони будуть складати її у  формі зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО).

{gallery}01-11-21{/gallery}

Зокрема, учні 11 класу повинні скласти ДПА у формі ЗНО з української мови, математики, історії України або іноземної мови та ще з одного предмету на вибір.

Учасники ЗНО можуть скласти за рахунок державного бюджету не більше, ніж  5 тестів із навчальних предметів. 

А проходження тестів з додаткових предметів оплатити власним коштом.