Список
членів методичної ради
опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів
с. Багринівці Літинської селищної ради
на 2022-2023 навчальний рік
№ з/п |
Прізвище, ім'я, по батькові |
Посада |
Обов'язки в раді |
1 |
Гладько Любов Семенівна |
Заступник директора з навчально-виховної роботи |
Голова ради |
2 |
Тарас Лариса Іванівна |
Директор опорного закладу |
Член ради |
3 |
Горобець Надія Іванівна |
Голова фахової спільноти вчителів математичного циклу |
Член ради |
4 |
Чорна Марія Василівна |
Голова фахової спільноти вчителів суспільно-гуманітарного циклу |
Член ради |
5 |
Кіпер Надія Василівна |
Голова фахової спільноти вчителів початкового навчання |
Член ради |
6 |
Данилюк Людмила Іванівна |
Голова фахової спільноти класних керівників |
Член ради |
7 |
Чернега Наталія Михайлівна |
Голова фахової спільноти вчителів природничого циклу |
Член ради |
8 |
Марківська Юлія Олександрівна |
Голова фахової спільноти вчителів інклюзивного навчання |
Член ради |
План роботи методичної ради опорного ЗЗСО І-ІІІ ступенів с.Багринівці на 2021-2022 навчальний рік
- Загальні положення і основні завдання МР школи.
Методична рада школи - це колективний орган управління науково-методичною роботою, який керується у своїй діяльності «Положенням про науково-методичну раду» і покликаний сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, зокрема з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.
- Головна мета діяльності методичної ради:
- вироблення стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту навчання та виховання;
- визначення перспективних освітніх технологій і вироблення пропозицій щодо їх упровадження;
- аналіз науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу й підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного та інформаційного забезпечення;
- експертиза навчальних планів і програм, авторських і адаптованих програм, аналіз 111 ІД і вироблення пропозицій щодо його впровадження;
- вироблення рекомендацій щодо змісту й форм роботи за програмою «Обдаровані діти»;
- організація й проведення методичних заходів (науково-методичні семінари, практикуми, конференції, предметні декади);
- організація проектно-дослідницької діяльності вчителів і учнів.
III. МР є дорадчим органом педагогічної ради школи. Спільними завданнями МР і педагогічної ради є:
- підвищення професійної компетентності, педагогічної майстерності вчителів школи, активізація їхньої творчої діяльності;
- прогнозування розвитку навчального закладу;
- упровадження інноваційних освітніх технологій;
- визначення шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу школи;
- розробка змісту, форм і технологій виховання школярі створення авторських програм, спецкурсів, інтегрованих курсів з окремих предметів
Тематика засідань методичної ради
на 2022-2023 навчальний рік
№ п/п |
Питання, що розглядаються |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
|
Серпень |
|
|||
1 |
Про аналіз методичної роботи за 2021-2022 навчальний рік. |
Гладько Л.С. |
|
|
2 |
Про організацію методичної роботи у 2022-2023 навчальному році |
Гладько Л.С. |
|
|
3 |
Про планування методичної роботи на 2022-2023 рік |
Гладько Л.С. |
|
|
4 |
Про розподіл обов’язків між членами методичної ради на 2022-2023 навчальний рік |
Кіпер Н.В. |
|
|
5 |
Про організацію педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності |
Данилюк Л.І. |
|
|
6 |
Про організацію конкурсу науково-дослідницьких робіт учнів Малої академії наук |
Гладько Л.С.. |
|
|
8 |
Про піготовку до педагогічної ради
|
Горобець Н,І. |
|
|
9 |
Про підготовку до науково-практичного та психолого педагогічного семінару «Як працювати над науково-методичним питанням» |
Зорик В.О.
|
|
|
10 |
Про підготовку до круглого столу «Створення навчального контенту для дистанційного навчання»; |
Гладько Л.С. |
|
|
11 |
Про підготовку до круглого столу «Ігрові та діяльнісні методи навчання в початковій школі шляхом використання ігрових наборів Lego Play box»;
|
Кіпер Н.В. |
|
|
Листопад |
|
|||
1 |
Про піготовку до засідання педагогічної ради Про комфортне, безпечне, інклюзивне, розвивальне та мотивуюче середовище, як результат спільної діяльності учасників освітнього процесу та пріоритетна вимога внутрішньої системи якості освіти. |
Гладько Л.С. |
|
|
2 |
Про підготовку психолого-педагогічного семінару «Психологічне забезпечення запровадження дистанційного навчання у педагогічній діяльності вчителів».
|
Зорик В.О. |
|
|
3 |
Про планування заходів щодо ефективної підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання |
Чернега Н.М. |
|
|
4 |
Про організацію розширеного засідання фахових спільнот «Нова українська школа: нові форми організації освітньої діяльності учнів на уроках в середній школі»
|
Гладько Л.С. |
|
|
5 |
Про результати моніторингу стану викладання зарубіжної літератури, трудового навчання, математики (початкова школа). |
|
|
|
Січень |
|
|||
1 |
Про результати перевірки шкільної документації в І семестрі |
Гладько Л.С. |
|
|
2 |
Про піготовку до засідання педагогічної ради
|
|
|
|
3 |
Про аналіз участі учнів у II етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін |
Гладько Л.С. |
|
|
4 |
Про підготовку до круглого столу: Круглий стіл «Педагогіка партнерства». |
Данилюк Л.І |
|
|
5 |
Дискусія «Майстерність учителя – прояв творчої активності особистості педагога» |
Чернега Н.М. Кіпер Н.В. Чорна М.В.
|
|
|
Березень |
|
|||
1 |
Про підготовку та організацію проведення державної підсумкової атестації в 4, 9-х класах. Обговорення нормативних документів. |
Глдько Л.С. |
|
|
2 |
Про виконання плану заходів щодо покращення результатів зовнішнього незалежного оцінювання у 2023 році |
Гладько Л.С. |
|
|
3 |
Про піготовку до засідання педагогічної ради Про організацію освітнього процесу на засадах дитиноцентризму та конструктивної співпраці учасників освітнього процесу – показник якості управлінських рішень |
Гладько Л.С |
|
|
4 |
Про підготовку до методичного практикуму для вчителів гуманітарного циклу «Онлайн- тренажери для формування предметних компетентностей» |
Чорна М.В. |
|
|
5 |
Про результати моніторингу стану викладання |
|
|
|
Травень |
|
|||
1 |
Про підсумки методичної роботи в 2022-2023 навчальному році. |
Гладько Л.С. |
|
|
2 |
Про планування методичної роботи на 2023-2024 навчальні роки |
Гладько Л.С. |
|
|
3 |
Про підготовку та організацію проведення державної підсумкової атестації здобувачів початкової освіти у 2022-2023 навчальному році |
Тарас Л.і.
|
|
|
5 |
Про підготовку та організацію проведення державної підсумкової атестації здобувачів базової середньої освіти у 2022-2023 навчальному році |
Гладько Л.С. |
|
|
6 |
Про проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання здобувачів повної загальної середньої освіти у 2022-2023 навчальному році |
Горобець Н.І. Чорна М.В. |
|
|
7 |
Про підсумки роботи педагогічного колективу над навчально-методичною проблемою « Реалізація особистісно орієнтованої системи навчання через формування ключових компетентностей здовувачів освіти на основі використання методів активного навчання та виховання» у у 2022-2023 навчальному році
|
Гладько Л.С. |
|
|
|
|
|
|
|