«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Наказ по ОЗСЗО І – ІІІ ст. с. Багринівці
від _____________________ № ________
Керівник закладу __________Л.І.Тарас
План заходів ОЗСЗО І – ІІІ ст. с. Багринівці
щодо забезпечення якості освіти в закладі
№ |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1 |
Проаналізувати дотримання санітарно-гігієнічних вимог щодо: • температурного режиму у приміщенні школи; • забезпечення питного режиму (фонтанчики з питною водою, кулери, кип’ячена вода); · забезпечення чистоти та охайності місць спільного користування, коридорів та навчальних приміщень, спортивної зали; · дотримання режиму провітрювання приміщень: · відповідності туалетної кімнати санітарним умовам та облаштуванню усім необхідним (відокремлені кабінки з дверима, вода, мило, папір, рушники тощо); · проведення у закладі роботи з учнями щодо дотримання гігієнічних вимог (наявність інформаційних плакатів/стендів, бесіди з учнями, актуалізація питань гігієни на уроках біології, основ здоров’я тощо).
|
До 01.09.2020 |
Адміністрація |
|
2 |
З метою створення у закладі умови для здорового, якісного харчування, забезпечувати: • належний матеріально-технічний стан харчоблоку та їдальні; • дотримання санітарно-гігієнічних вимог у приміщеннях, де готується їжа, та їдальні; • засвідчення підписом керівника щоденного меню; • щоденний контроль за якістю продуктів, що надходять до їдальні, умовами їх зберігання, дотримання термінів реалізації і технології виготовлення страв; • затвердження примірного 2-тижневого меню і контроль за фактичним його виконанням (за умови організації харчуван- ня закладом освіти); • дотримання санітарно-протиепідемічного режиму на харчоблоці та проходження обов’язкових медичних оглядів праців- никами харчоблоку. |
Протягом року |
Тарас Л.І. |
|
3 |
Створити ти умови для відповідного навчання та забезпечення належного рівня пожежної безпеки та дотримання вимог щодо охорони праці.
|
До 01.09.2020 |
Тарас Л.І. |
|
4 |
Облаштувати навчальні кабінети, спортивний зал відповідно до правил вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності.
|
До 01.02.2020 |
Завідувачі кабінетів |
|
5 |
Здійснювати контроль за безпечним використанням навчального обладнання. Проводити регулярні інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності як серед учнів під час проведення уроків (практичних занять) з інформатики, хімії, фізики, біології, фізичної культури; контроль за виконанням правил, дотримання безпеки при використанні обладнання, спортивного інвентаря тощо.
|
Протягом року |
Чернега Н.М. Гусак Н.Г. Горобець Н.І. Тарас Л.І. Цітевич М.Р. Вальчук В.М. |
|
6 |
Проводити регулярні інструктажі з охорони праці з працівниками закладу
|
Протягом року |
Гладько Л.С. |
|
7 |
Проінформувати та оприлюднити критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти закладу з навчальних предметів
|
До 15.09.2020 |
Вчителі-предметники |
|
8 |
При складанні розкладу дотриматися: · врахування оптимального співвідношення навчального навантаження протягом тижня, правильне чергування протягом дня і тижня предметів природничо-математичного і гуманітарного циклів з уроками музичного, образотворчого мистецтва, трудового навчання та основ здоров’я і фізичної культури; • врахування динаміки розумової працездатності учнів протягом дня та тижня; • оптимальне використання робочого часу педагогічних працівників; • ефективне використання матеріально-технічної бази закладу |
Д0 01.09.2020 |
Гладько Л.С. |
|
9 |
З метою здійснення особистісно орієнтованого підход у навчанні: · розробляти календарні та поурочні плани, у змісті яких простежується особистісно орієнтоване навчання; · інформувати учнів про очікувані результати навчання та перелік завдань під час вивчення кожної теми; · розробляти диференційовані завдання для роботи з учнями; · вдосконалювавти критерії оцінювання, які мотивують учнів до самостійної роботи, висловлювання своєї аргументованої думки, власного бачення.
|
Протягом року |
Вчителі-предметники |
|
10 |
Використовувати ІКТ педагогічними працівниками в освітньому процесі з метою: • створення електронних освітніх ресурсів; • інтенсифікація роботи з документами; • комунікація з учнями та батьками; • створення наочності, дидактичних матеріалів в електронному вигляді; • використання нових освітніх технологій (дистанційного, змі шаного навчання, веб-квестів тощо); • розроблення моніторингових робіт; • створення електронних каталогів і баз даних; • використання хмарних сховищ документів; • використання електронних підручників в освітньому процесі; • підвищення професійного рівня педагога, обмін досвідом; • отримання актуальної освітньої інформації
|
Протягом року |
адміністрація |
|
11 |
Працювати над створенням освітніх ресурсів: • розробки, плани-конспекти, сценарії проведення навчальних занять; • додаткові інформаційні матеріали для проведення уроків; • тестові перевірочні контрольні роботи та моніторинги; • практичні і проектні завдання для роботи учнів під час проведення навчальних занять та вдома; • завдання для самостійного опрацювання учнями; • навчальні програми; • календарно-тематичні плани; • електронні освітні ресурси для дистанційного навчання;.
|
Протягом року |
Гладько Л.С. |
|
12 |
Здійснювати моніторинг системи оцінювання навчальних досягнень учнів можна використати такі основні джерела: · результати ДПА у початковій, базовій та старшій школі; · підсумкове оцінювання учнів у класному журналі; · порівняльний аналіз між результатами ДПА та підсумковим оцінюванням учителя з предмету • аналіз середнього балу класів за підсумками семестрового і річного оцінювання
|
Протягом року |
Адміністрація
|
|
13 |
Використовувати самооцінювання і взаємооцінювання як важливий елемент навчальної діяльності здобувачів освіти
|
Протягом року |
Вчителі-предметники |
|
14 |
Провести конференцію з теми «Впровадженню компетентнісного підходу в системі оцінювання»
|
Березень 2021 |
Гладько Л.С. |
|
15 |
Проводити у закладі профорієнтаційну роботу, яка сприятиме розвиткові навичок самостійної і кооперативної роботи учнів, запровадження циклів бесід.
|
Протягом року |
Нікітчук С.І. |
|
16 |
Залучати учнів у дослідницьку та проектну діяльність, постановку та розв’язання проблемних завдань, диспути, розв’язання ситуативних завдань, мультимедійне навчання, комп’ютерне моделювання, прогнозування.
|
Протягом року |
Вчителі - предметники |
|
17 |
Провести майстер-класи вчителів, які успішно впроваджують компетентнісний підхід у процесі викладання.
|
Квітень 2021 |
Гладько Л.С. |
|
18 |
Організувати взаємовідвідування учителями навчальних занять, які проводять колеги.
|
Протягом року |
Гладько Л.С. |
|
19 |
Неухильно дотримуватись норм академічної доброчесності і власним прикладом демонструвати важливість дотримання норм академічної доброчесності у педагогічній діяльності.
|
Систематично |
Адміністрація |
|
20 |
Забезпечити доступ учасників освітнього процесу та представників місцевої громади до спілкування із керівництвом (особистий прийом, звернення, використання сучасних засобів комунікації тощо)?
|
Протягом року |
Адміністрація |
|
21 |
Забезпечувати використання інтернет ресурсів: · виключно з навчальною метою; · заборона відвідування сайтів, які містять непристойну, заборонену, нелегальну інформацію, насильство тощо; · використання інформації з інтернет ресурсів має містити посилання на джерело (дотримання принципів академічної доброчесності); · заборона зберігання, поширення інформації, яка містить персональні дані, крім випадків, визначених законодавством; · заборона поширення інформації, що може образити інших осіб або заподіяти їм шкоду.
|
Протягом року |
Адміністрація
|
|
22 |
Розробити Плану заходів для запобігання булінгу (цькуванню) та будь-яким іншим проявам насилля
|
До 15.09.2020 |
Нікітчук С.І. |
|